motivation



  • Assalamualikum guys
  • .
  • Guys me aaj aap sb k liye aek motivation story likh rha hu

  • umeed h aap jb ise pdho ge to ye aap ko lyf me age bdhne ki himmat de ge

  • Aur aap b apne sapnu ko sach kr pao ge..
  • .
  • To start krte hh.
  • .
  • Aek gaoon (village) me 2 bache rehte theyy donu bohoot ache dost theyy.
  • unn me aek 6 saal ka aur dusra bacha 10 saal ka tha.
  • Fir aek din donu gaoon (village ) se thora durr chle ge khelne k liye
  • aur tbi khelte khelte 10 saal wala bacha aek kuwe (well) me ja gira aur chekhne chilane lga q k use tehrna (swim) nhi aata tha
  • ab jo dusra bacha tha 6 saal wala jo apne aas paas dekhne lga k koi madad (help) k liye aa jaye bt wha dur dur tk use koi na dik

  • tbi uss ki nzr aek balti (bucket) pe pdhti h jis k saath rassi (rope)  lgi hoti h
  • wo bina thora sa b tym waste kiye wo balti (bucket) seeda pani me fenkta h aur apne dost ko use pkdhne ko bolta h 
  • ab wo 6 saal ka bacha apni poori himat lga k use upr keenchne lgta h.
  • ab wo bacha uss ko upr keenchta rha keenchta rha apni poori taqat lga de aur tb tk ni ruka jb tk uss ne apne dost ko bacha nhi liya
  • ab jb donu bache mile apas me to rote huve aek dusre k gale (hug) milne lge  ab unn donu ko drr b lgne lga k ab jb hm gaoon jaye ge ghr bataye ge to bohoot maar pdhe ge 
  • kherr ab jb wo gaoon poonche aur sb ko btaya ye sb jo unn k saath huva to kisi ne b unn donu ka yakeen nhi kiya aur wo sb apni jga thk b theyy q k aek 6 saal ka bache k liye pani se bari balti (bucket) uthana bohoot mushkil kaam h to 10 saal se bache ko wha se nikalna to bohoot durr ki baat h .. 
  • kherr aakhr kar wo sb gaoon wale aek kaafi buzurg (old age ) k paas ge unn ka naam ...... tha wo gaoon k samajdar buzurgun (old age) me se aek theyy aur sb ne kha k ye kbi jhoot nhi bolte kbi glt nhi bolte
  • ab sb gaoon walun ne unn se ye sb baatien jo bache keh re theyy wo sb khi to wo old age admi hasne lga sb pareshan ho ge ki ye hss q rhe h to sb logu ne fir se poocha k  baba aisa kaise ho skta h to wo old age admi bolne lga k bache bol to rhe h ye unhu ne kaise kiya.
  • sb unn ki trf dekhne lge unhe kuch smj nhi aa rha tha
  • fir thori derr baad baba bole ki sawalsawal ye nhi h ki wo bacha ye kaise kr paya sawal ye h kiki wo ye q kr payaa uss k andr itni taqat kaha se aaiaai
  • iss ka aek he jawab hh. k jis waqt uss bache nene ye kiya uss tym udr aur koi nhi tha jo use ye kehta k tu ye nhi kr skta yha tk k wo khud b nhi..
  • Note: dosto iss ka maqsad btane ka siraf itna tha k kbi haar na mano apne dil ki sunosuno hamesha aage bdhte rho himat k saath  never give up guysguysguys stey blessed and live longlong..

Comments

Unknown said…
This comment has been removed by a blog administrator.

Popular posts from this blog

ghar behte paisa kamaye

GAMES HACK MODE

FAKE NOTIFICATION.